Program je namenjen vsem otrokom, ki imajo težave s pomanjkanjem koncentracije in pozornosti in se zato soočajo s števinimi učnimi izzivi.
Danes se veliko otrok sooča z učnimi izzivi. Težko se zberejo pri učenju, pozornost jim hitro odvrnejo druge stvari, med učenjem odplavajo v svoj svet, zapomnijo si zelo malo snovi, posledično pa razvijejo negativen odnos do učenja in šole. Na omenjene težave vpliva neustrezna povezava med levo in desno možgansko hemisfero, saj šolski program pogosto krepi predvsem levo polovico, ki nagovarja razum in logično mišljenje. Otroci se velikokrat težko učijo tudi zaradi notranjih stisk, neizraženih čustev, predvsem pa zaradi pomanjkanje osnovne, umirjene življenjske energije.
V našem centru smo oblikovali celostni program, ki naslavlja te izzive in otroka obravnava iz vseh naštetih vidikov. Osredotočamo se na spoznavanje metod učinkovitega učenja, povezovanje leve in desne možganske hemisfere, na raziskovanje otrokovega notranjega sveta, izražanje sebe in svojih čustev, senzorno intergacijo, delo s telesom, krepitev samopodobe in samozavesti, ki sta pogosto zelo povezani s slabo učno samopodobo, ter na oskrbo z umirjeno, zemeljsko energijo, ki otrokom omogoča, da so zbrani, mirni, da si lažje zapomnijo, so ustvarjalni in da uresničujejo svoj potencial.
Cilji programa so, da otrok:
- krepi pozornost in koncentracijo
- razvija motoriko
- lažje in umirjeno sledi pouku, razume učno snov
- se lažje zbere pred testi in pokaže svoje znanje
- se energetsko okrepi in sprosti
- pride v stik s seboj in svojim telesom
- prepoznava svoja čustva in jih izraža na ustrezen način
- izboljša svojo samopodobo in zaupanje vase
- se izraža in razvija svoj potencial
Potek programa:
Program obsega 4 srečanja z otrokom, kjer vsakič prejmejo tudi terapijo globokega sproščanja.
Srečanja z otrokom vključujejo:
- fizične vaje ter uporabo pripomočkov za krepitev koncentracije in pozornosti ter za povezovanje leve in desne možganske hemisfere
- aktivnosti za seznorno integracijo in aktivacijo vseh čutil (vonj, sluh, tip, vid, okus, propriocepcija, vestibularni čut…)
- ustvarjanje in izražanje s pomočjo različnih ustvarjalnih medijev (risanje in slikanje, ustvarjanje z glino, delo s peskovnikom, ustvarjanje kolaža, uporaba glasbe…) ter projekcijske tehnike za odkrivanje vzrokov za otrokove težave in raziskovanje otrokovega čustvenega sveta
- vaje za sproščanje in večji energetski pretok