SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
V Zavodu Damodar si želimo, da se v naši skupnosti počutite varno in sprejeto, zato si prizadevamo da bi bil obisk naše spletne strani prijetna izkušnja, podprta z najvišjo stopnjo varovanja Vaših osebnih podatkov, ki jih obdelujemo v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskih komunikacijah in s Splošno uredbo o varstvu podatkov (»GDPR«) za naslednje namene:
Varstvo osebnih podatkov
Zaradi uporabe spletne strani in njene varnosti, ob vstopu na spletno stran Zavod-a Damodar http://www.zavod-damodar.si (v nadaljevanju: zavod), naši strežniki zabeležijo Vaš IP naslov, ga pretvorijo v naključno ID oznako, vendar vas ne moremo prepoznati oz. vašega e-poštnega naslova. ID oznaka se uporablja le za namene diagnoze problemov. V primeru, da ste med obiskom naše spletne strani prijavljeni v uporabniški račun drugega ponudnika (npr. Google / Facebook / Instagram račun ipd.), lahko ti ponudniki sledijo vašemu obnašanju na naši spletni strani v skladu s svojimi pogoji in izbranimi nastavitvami v vašem računu pri tem ponudniku. Več informacij v zvezi s tem vam mora priskrbeti posamezen ponudnik.
Zavod uporablja piškotke, v katerih shranjuje informacije o tem, katere strani uporabnik obišče in spremeni vsebino spletne strani glede na vrsto brskalnika ali glede na druge informacije, ki jih pošlje uporabnik preko brskalnika.
Uporabnik lahko z nastavitvami svojega spletnega brskalnika določi, ali bo dopustil uporabo piškotov na posameznem spletnem mestu ali ne. Uporaba storitev spletnega mesta, za katere se zahteva registracijo na spletnem mestu, brez omogočenih piškotkov, ni možna.
Na naši spletni strani se lahko naročite na prejemanje mesečnih novic ter informacij s področja delovanja zavoda, podpornih vsebin osebnega napredka in razvoja ter povabil na dogodke. Osebni podatki se obdelujejo na osnovi vašega soglasja, pri čemer lahko soglasje za prejemanje sporočil kadarkoli prekličete. Odjava od e-novic je možna kadarkoli s klikom na odjavno povezavo v prejetih mesečnih e-novicah. Če ste se naročili na naše e-novice in nam hkrati dovolili uporabo piškotkov, ste nam omogočili, da podatke, ki jih pridobimo s piškotki, upoštevamo pri oblikovanju za vas pripravljenih ponudb.
Skladno z Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (Uredba EU 2016/679) izjavljamo, da bo zavod pridobljene podatke o naročniku hranil za namene vodenja evidence naročnikovih storitev in jih uporabljal za namene izvajanja naročenih storitev. Zavod ima pravico shranjevati osebne podatke naročnika v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Zavod lahko o uporabnikih zbira naslednje podatke: ime in priimek, naslov prebivališča, telefonsko številko, spol, elektronski naslov. Pridobljene osebne podatke bo zavod uporabljal za potrebe vodenja statistik in v trženjske namene. Uporabnik lahko kadarkoli pisno zahteva od zavoda, da njegove osebne podatke izbriše iz baze.
Vsekakor bomo vse osebne podatke, ki nam jih boste zaupali, obravnavali varno in zaupno ter jih uporabili zgolj v namene, za katere ste jih posredovali in jih brez vaše privolitve ne bomo posredovali tretjim osebam.
Zagotavljamo vam, da vaše podatke hranimo le toliko časa, kolikor je potrebno, da se izpolni namen, zaradi katerega so bili zbrani in uporabljeni. Po prenehanju potrebe po vodenju podatkov, tj. po izpolnitvi namena, za katerega so bili zbrani, se podatki nemudoma nepovratno in trajno izbrišejo.
Splošni pogoji
Ulica Staneta Žagarja 2 B
4240 Radovljica
tel. št. +386 40 288 838
info@zavod-damodar.si
Matična številka: 9343067
Davčna številka: 86459864
SPLOŠNI POGOJI
Uporaba spletnega mesta http://www.zavod-damodar.si (v nadaljevanju: spletno mesto) zavoda DAMODAR – zavod za harmonijo duše, uma ter telesa otrok in odraslih (v nadaljevanju: zavod) ali povezanih spletnih straneh, vključno z odzivi na brezplačne ali plačljive ponudbe na spletni strani spletnega mesta ali povezanih spletnih straneh, pomeni sprejemanje splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju: splošni pogoji). Z vstopom na spletno mesto potrjujete, da ste z njimi seznanjeni, da z njimi soglašate, ter da vas določbe teh splošnih pogojev zavezujejo. Zavod si pridržuje pravico, da občasno brez posebnega predhodnega opozorila lahko spremeni in dopolni splošne pogoje.
Podatki na spletnem mestu so zgolj informativne narave, zato ne prevzemamo odgovornosti za morebitne napake v vsebini ter pravilnosti in točnosti objavljenih podatkov, do katerih je morebiti prišlo zaradi časovnih neusklajenosti, napak pri vnosu ali drugih nepredvidljivih vzrokov.
Splošni pogoji poslovanja zavoda se nanašajo na vse programe, svetovalna srečanja in dogodke (seminarje, delavnice, konference in druge dogodke izobraževalne in/ali informativne narave – v nadaljevanju: dogodki) ter izobraževalne programe (avdio in video izobraževalne programe, on-line izobraževalne programe, besedila, prosojnice in druga izobraževalna gradiva v kateremkoli formatu – v nadaljevanju: izobraževalni programi), ki jih organizira podjetje.
Splošni pogoji urejajo tudi postopek prijave in odjave na programe, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe, varovanje osebnih podatkov in izvedbo programov, svetovalnih srečanj in dogodkov ter izobraževalnih programov.
Splošni pogoji so sestavni del vsake prijavnice na vsak program, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe (pisno, preko spletne strani, po e-pošti ali na drug način, ki izkazuje osebo in dogodek ali izobraževalni program). Vsaka oseba, ki se prijavi na posamezni program, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe v celoti, nepreklicno in brezpogojno sprejema splošne pogoje.
Splošni pogoji veljajo in se uporabljajo za vse programe, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe razen če je v okviru prijave na programe, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe določeno drugače s strani zavoda.
POGOJI UPORABE SPLETNEGA MESTA
Vsebine, objavljene na spletnem mestu http://www.zavod-damodar.si (v nadaljevanju: spletno mesto) in drugih povezanih spletnih straneh so v lasti zavoda Damodar (v nadaljevanju: zavod) in se lahko uporabljajo le v nekomercialne namene, pri čemer morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah.
Vsebine, objavljene na tem spletnem mestu in drugih povezanih spletnih straneh, uporabnik ne sme spreminjati, kopirati, distribuirati, prenašati, prikazovati, objavljati, prodajati, licencirati, preoblikovati v izvedene produkte ali uporabljati za komercialne ali javne namene brez izrecnega pisnega dovoljenja zavoda.
Vloge z obrazložitvijo namena uporabe podatkov s tega naslova pošljite na e-poštni naslov info@zavod-damodar.si.
POGOJI SODELOVANJA
Z investicijo v kateri koli programe, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe, izdelke in proizvode se zavezujete, da boste v opredeljenih rokih opravili dogovorjeno (na primer posredovali določene informacije nujne za uspešno sodelovanje) oziroma uredili plačilo, zato da bo sodelovanje potekalo brez zapletov, produktivno in v prijetnem vzdušju, ter da bo vaša celotna izkušnja z zavodom Damodar več kot pozitivna.
Vsi programi, svetovalna srečanja in dogodki ter izobraževalni programi, izdelki in proizvodi podjetja se plačajo vnaprej oziroma skladno s pogoji, predstavljenimi na sestanku, telefonskem ali osebnem srečanju, v relevantnem prodajnem pismu oziroma na drugih straneh spletnega mesta.
Navodila za plačilo in rok plačila za posamezni program, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe, izdelke in proizvode podjetja objavljene na spletnem mestu prejmejo vsi prijavitelji po prijavi na e-poštni naslov, ki so ga navedli na prijavnici.
Investicija v katerikoli program, svetovalna srečanja in dogodke ter izobraževalne programe, izdelke in proizvode podjetja je zavezujoča in NI VRAČLJIVA. V kolikor obstaja utemeljen razlog, ki ga podjetje presodi kot utemeljenega, da se zaradi kakršnih koli zadržkov določenega programa, svetovalnega srečanja in dogodka ter izobraževalnega programa niste mogli udeležiti, vam priznamo dobropis v višini celotnega zneska, ki je unovčljiv ob nakupu naslednjega programa, svetovalnega srečanja, dogodka ter izobraževalnega programa ali izdelka in proizvoda podjetja.
ODPOVED ODGOVORNOSTI
Podjetje si pridržuje pravico, da vsako prijavo zavrne oz. odpove brez obrazložitve. To velja tudi v primeru, da je stranka že nakazala denar. V tem primeru podjetje denar vrne.
Odpoved s strani stranke je možna le v pisni obliki, posredovani po e-pošti na naslov info@zavod-damodar.si. Osebnih odpovedi in odpovedi posredovanih po telefonu, zavod ne sprejema.
Podjetje ne prevzema nikakršne odgovornosti v zvezi z uporabniško izkušnjo na spletnem mestu, niti v zvezi z vsebinami in postopki dela s strankami in komunikacije s prijavljenimi v bazo podjetja.
Na nasvete, ki jih prejmete na spletnem mestu (oziroma preko povezav na druge spletne strani in spletna mesta), v informacijskih proizvodih, plačljivih ali brezplačnih, ali v okviru individualnega ali skupinskega svetovanja, se ne zanašajte v zvezi z vašimi osebnimi, zdravstvenimi, finančnimi ali pravnimi odločitvami. V teh primerih se posvetujte z ustreznim strokovnjakom, ki vam bo dal nasvet, primeren za vaš položaj.
Če imate kakršnokoli vprašanje v zvezi s splošnimi pogoji, pišite na elektronski naslov naslov info@zavod-damodar.si. Odgovor boste prejeli v najkrajšem možnem času.
Zavod Damodar si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore reševati sporazumno. Če sporazumne rešitve ne bo mogoče doseči, je za reševanje vseh sporov izključno pristojno sodišče v Radovljici.
Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www. zavod-damodar.si (v nadaljevanju: trgovine) so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Obligacijskim zakonikom (OZ) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
Prosimo vas, da splošne pogoje poslovanja pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila. S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
S spletno trgovino upravlja podjetje Zavod za harmonijo duše, uma ter telesa otrok in odraslih (v nadaljevanju: ponudnik), Ulica Staneta Žagarja 2 B, 4240 Radovljica, matična številka 9343067, davčna številka 86459864, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.
- POSTOPEK NAKUPA
Registracija uporabnika je nujna za kasnejši dostop do zakupljenih tečajev. Za izvedbo naročila je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov). V primeru nakupa podjetja je obvezen tudi naziv podjetja in davčna številka.
Plačilo je možno z neposredno bančno transakcijo na podlagi predračuna, s kreditno kartico preko sistem Stripe, ali preko Paypal-a.
Naročilo se začne z izbiro želenega izdelka, in sicer s klikom na gumb “Dodaj v košarico” pod želenim/i izdelkom/i. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z nakupom. Postopek nakupa je v nadaljevanju sestavljen iz treh korakov: 1 – Pregled košarice in izbor načina dostave, 2 – vnos osebnih podatkov in izbor načina plačila, 3 – zaključek nakupa in plačilo. Postopek naročanja lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili neposredno po vnosu podatkov. V tem primeru se za morebitne dodatne informacije obrnite na nas na telefonsko številko +386 40 288 838 ali na e-naslov info@zavod-damodar.si.
Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o naročilu z napotki za plačilo predračuna, v kolikor ste izbrali to možnost, naročilo s podatki pa se shrani tudi v arhivu ponudnika. Do teh podatkov in drugih shranjenih evidenc lahko kadarkoli dostopate na podlagi pisnega zahtevka, poslanega na info@zavod-damodar.si ali na naslov podjetja.
- CENE
Vse navedene cene so v evrih (EUR) brez DDV, podjetje ni zavezanec za DDV.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, razen v primeru akcij, ko je veljavnost ponudbe posebej označena.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Po oddaji naročila uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto oziroma zavrnjeno.
- NAČIN PLAČILA, POTRDITEV PLAČILA IN RAČUN
Način plačila je možen preko neposredne bančne transakcije na podlagi predračuna, s kreditno kartico preko sistema Stripe, ali preko Paypal-a. Rok za plačilo je 7 delovnih dni po prejemu predračuna.
Originalni račun bo v fizični obliki, priložen k dostavljenem fizičnem izdelku. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za naročen izdelek ob prevzemu blaga.
Na računu so razčlenjeni vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 8 delovnih dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Vsako naročilo se shrani pri ponudniku.
- DOBAVA DIGITALNE VSEBINE
O dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Možnost odstopa od pogodbe ne velja za programsko opremo, avdio in video nosilce ali če je potrošnik odprl varnostni pečat. Pravico do odstopa od pogodbe natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (podrobno 43.č člen in 43.d člen).
- člen
Za pogodbe, sklenjene na daljavo, se po tem zakonu štejejo pogodbe o dobavi blaga ali opravljanju storitev, vključno s finančnimi storitvami, ki so sklenjene med podjetjem in potrošnikom na podlagi organiziranega programa za ponujanje blaga ali storitev na daljavo, ki ga vodi podjetje in ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komunikacijo na daljavo, vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena. Sredstva za komuniciranje na daljavo so tista sredstva komunikacije, ki omogočajo sklenitev pogodbe tako, da ni potrebna istočasna fizična prisotnost pogodbenih strank. Sredstva za komuniciranje na daljavo so zlasti: pisemske pošiljke in druge tiskovine, katalogi, telefonski pogovori, oglaševanje v tisku z naročilnico, televizijska prodaja, faksimile naprava, elektronska pošta in svetovni splet oziroma internet.
43.č člen
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v petnajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri pogodbah o življenjskem zavarovanju, sklenjenih na daljavo in pogodbah sklenjenih na daljavo, ki zadevajo osebna pokojninska zavarovanja, je ta rok 30 dni. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, teče rok za uveljavljanje pravice iz prvega odstavka tega člena pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe ali z dnem, ko je podjetje izpolnilo to obveznost, če je bila ta obveznost izpolnjena po sklenitvi pogodbe. Če podjetje izpolni svojo obveznost iz 43.c člena po dobavi blaga, začne teči petnajstdnevni rok za odstop od pogodbe naslednji dan po dnevu izpolnitve te obveznosti, če še ni pretekel rok treh mesecev iz naslednjega odstavka. Če podjetje ni v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena tega zakona, traja rok za odstop od pogodbe tri mesece. Ta rok začne teči pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago, pri opravljanju storitev pa z dnem sklenitve pogodbe. S potekom tega roka ugasne pravica potrošnika, da od pogodbe odstopi. Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od nihanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe, kot npr. pri pogodbah o storitvah v zvezi z devizami, instrumenti denarnega trga, prenosljivimi vrednostnimi papirji, deleži v kolektivnih naložbenih podjemih, finančnimi terminskimi pogodbami, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom, terminskimi pogodbami o obrestni meri, obrestnimi in valutnimi zamenjavami ter zamenjavami na podlagi delnic ali delniškega indeksa, ter opcijami za nakup ali prodajo kateregakoli navedenega instrumenta, vključno z enakovrednimi instrumenti z gotovinskim plačilom;
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe;
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat
- pri pogodbah o dobavi časopisov, revij in periodičnih publikacij;
- pri pogodbah za igre na srečo in storitvah loterije;
- pri zavarovalnih pogodbah za potovanje in prtljago ali podobnih kratkoročnih zavarovalnih pogodbah z veljavnostjo, krajšo od enega meseca. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga, razen v primeru iz petega odstavka naslednjega člena.
43.d člen
Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če podjetje zamudi z vračilom plačil, mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih trideset dni zamude pri vračilu. Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati podjetju v petnajstih dneh po sporočilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.Če je potrošnik odstopil od pogodbe o finančnih storitvah, lahko podjetje od njega zahteva plačilo storitve, ki jo je zanj dejansko opravilo. Izpolnjevanje pogodbe se lahko začne šele s potrošnikovim soglasjem. Plačilo mora biti sorazmerno obsegu že opravljene storitve v primerjavi s celotno pogodbo in ne sme pomeniti pogodbene kazni. Podjetje lahko zahteva od potrošnika plačilo le, če dokaže, da je bil potrošnik o njem ustrezno obveščen v skladu z 9. točko petega odstavka 43.b člena tega zakona.
- VARNOST
Spletna stran s trgovino uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
- VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vse zasebne podatke uporabnika v skladu z določili Zakona o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v spletni trgovini se lahko obišče, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer ime, naslov in e-poštni naslov. Kljub temu pa se nekatere informacije pridobivajo samodejno z uporabo piškotkov in spletnih signalov (»pixel tags«), standardnih orodij v spletni industriji. Uporaba piškotkov in spletnih signalov omogoča prepoznati posameznem IP-naslov, vrsto brskalnika, ki ga obiskovalec spletne strani uporablja in splošno aktivnost obiskovalca na spletu.
Za nakup v naši spletni trgovini je potrebno zbiranje nekaterih vaših osebnih podatkov. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne posredujemo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa in dostave izdelkov. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov v skladu z GDPR in Splošno uredbo EU o varstvu podatkov.
Z nakupom v spletni trgovini izrecno soglašate, da vaše osebne podatke, ki jih posredujete ob naročilu (ime, priimek, naslov, e-naslov, telefon) shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila, vaš e-naslov pa lahko uporabljamo za neposredno trženje naših enakih ali podobnih izdelkov ali storitev, kot ste jih kupili v spletni trgovini. Ob prvem obisku lahko zavrnete piškotke, s pomočjo katerih se nalagajo vaši podatki na brskalniku. Če se strinjate z uporabo, potrjujete, da ste prebrali Pogoje poslovanja tega spletnega mesta in dajete soglasje k zbiranju in uporabi osebnih podatkov.
- ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik ne odgovarja za uporabo spletne trgovine in za morebitno škodo, povzročeno z uporabo tam nahajajočih se spletnih vsebin.
- PRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina je last podjetja ZAVOD DAMODAR Zavod za harmonijo duše, uma ter telesa otrok in odraslih, Ulica Staneta Žagarja 2 B, 4240 Radovljica, ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene na spletni strani, so last ponudnika in se ne smejo uporabljati brez njegovega izrecnega dovoljenja.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih na tej spletni strani ali začasnega nedelovanja spletne strani in s tem spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Z uporabo spletne trgovine kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
- PRITOŽBE IN SPORI
Morebitni spori se rešujejo sporazumno. Če do sporazumnega dogovora ne pride, se spori rešujejo na pristojnem sodišču v Kranju. Ponudnik skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).
V skladu z zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): http://ec.europa.eu/odr.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, obligacijske predpise in druge predpise, ki urejajo ponujanje blaga in storitev preko svetovnega spleta. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožbo je možno oddati preko elektronske pošte info@zavod-damodar.si ali na poštni naslov ZAVOD DAMODAR Zavod za harmonijo duše, uma ter telesa otrok in odraslih, Ulica Staneta Žagarja 2 B, 4240 Radovljica, ali osebno na naslovu ponudnika.
Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in uporabniku spletnega mesta sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
- UPRAVLJAVEC SPLETNE TRGOVINE
Upravljavec spletne trgovine na spletni strani www.zavod-damodar.si je ZAVOD DAMODAR Zavod za harmonijo duše, uma ter telesa otrok in odraslih (v nadaljevanju: ponudnik), Ulica Staneta Žagarja 2 B, 4240 Radovljica.
Podatki o upravljavcu:
Naziv podjetja: ZAVOD DAMODAR Zavod za harmonijo duše, uma ter telesa otrok in odraslih
Naslov: Ulica Staneta Žagarja 2 B, 4240 Radovljica
Matična številka: 9343067
Davčna številka: 86459864
Zavezanec za DDV: NE
Telefon: 040 288 838
E-pošta: info@zavod-damodar.si
Transakcijski račun: IBAN SI56 1917 0501 5744 113 (Deželna banka Slovenije d.d.)
Podjetje je bilo v sodni register vpisano 08.03.2023.
Zadnji pregled: december 2023