Marsikdo, ki ima otroka, ki se srečuje z učnimi težavami, opaža, da bolje deluje in je bolj učinkovit pri učenju, ko je ob njem prisotna odrasla oseba. Pri dodatni strokovni pomoči oz. pri individualnem delu z odraslimi, otroci, ki so v pomanjkanju energije, veliko hitreje in bolje razumejo ter si zapomnijo snov, kot v skupini, kjer se ne morejo na nikogar “opreti”. To se zgodi zaradi tega, ker se otrok “priklopi” na energijo te odrasle osebe. Morda ste to kdaj opazili tudi pri sebi. Koliko bolj ste produktivni, če delate z nekom, ki ima več prizemljene energije, v primerjavi, ko delate z nekom, ki jo nima ali ko deluje na adrenalinu ali pa ko delate sami? Morda ste kdaj čutili, kako so drugi bolj uspešni in učinkoviti, če delajo z vami, vi pa ste po takem “timskem” delu izčrpani?
Ste morda opazili, koliko hitreje se otrok nauči, če ste vi energetsko prisotni, prizemljeni, če imate dovolj moči in umirjene energije ali pa obratno, če ste utrujeni, če ste z mislimi odsotni, če niste povsem pri stvari? Otrok se lahko »priklopi« na vašo energijo in tako hitreje dojame snov, se nauči ipd. Vi pa ste lahko po učenju z otrokom zelo utrujeni. V primeru, da starši ali odrasli, ki delajo z otrokom, nimajo dovolj prizmeljene energije, bo otrok z mislimi odtaval, ne bo poslušal. In potem se, seveda ker nam energetski vidik ni poznan, morda celo jezimo na otroka, zakaj ne prisluhe, zakaj se ne potrudi. A če bi takrat iskreno pogledali tudi vase, bi najverjetneje opazili, da nismo v najboljši koži, da imamo morda kakšne skrbi, da se nam kam mudi, ali pa smo preprosto izčrpani.
Prav zaradi pomanjaknja prizemljene energije je otrok pri šolskem delu in obveznostih lahko zelo počasen, saj ga med opravljanjem domače naloge »odnaša v svoj svet« in je pri učenju le fizično prisoten, misli in zavest, pa so popolnoma drugje. V Zavodu Damodar otrokom in mladostnikom pomagamo pri oskrbi z prizemljeno, umirjeno energijo, da so lahko pri učenju neodvisni in samostojni, predvsem pa učinkoviti.
Če pri svojem otroku ali mladostniku opažate, da težko ohranja pozornost in koncentracijo, se težko umiri ter da se sooča s čustvenimi in vedenjskimi stiskami in izzivi, vas vabimo, da nam pišete na lea@zavod-damodar.si in dogovorili se bomo za uvodno srečanje, na katerem bomo z otrokom ali mladostnikom preko pogovora, kreativnih medijev ali projekcijskih tehnik odkrivali vzroke stisk in izzivov. Po delu z otrokom ali mladostnikom se pogovorimo še s starši ter predstavimo opažanja, morebitne rešitve in možnosti nadaljnjega dela.
Če bi želeli svojemu otroku ali mladostniku vsaj nekoliko sami pomagati pri krepitvi pozornosti in koncentracije, lahko prebrskate med našimi brezplačnimi vsebinami, kjer najdete koristne vsebine, priročnike, vaje in ideje, ki lahko otroku ali mladostniku pomagajo pri ohranjanju umirjenosti in osredotočenosti na učenje.